www.mis.lviv.ua
Головна arrow Офіційно arrow Рішення Новороздільської МР XXХIIІ сесії VI ДС arrow Рішення № 422 від 27.06.2013р.
09.07.2020
 
 
Рішення № 422 від 27.06.2013р. Переглянути як PDF Надрукувати Надіслати електронною поштою
30.06.2013
Image

НОВОРОЗДІЛЬСЬКА МІСЬКА РАДА
  ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

РІШЕННЯ № 422

від 27.06.2013 р.
м. Новий Розділ
Про звернення депутатів Новороздільської
міської ради щодо обслуговування 
міського бюджету органами Державної 
казначейської служби України

Враховуючи нагальну потребу та гостроту питання, з метою законодавчого врегулювання ситуації, що склалася з проведенням розрахунків за видатками головних розпорядників коштів бюджету міста, відповідно до статті 25 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», ХХXІІІ сесія VІ демократичного скликання  Новороздільська міська рада

 

В И Р І Ш И Л А:

1. Звернутись до Верховної Ради України, Президента України, Кабінету Міністрів України, Генеральної прокуратури України, Державної казначейської служби України, Львівської обласної державної адміністрації, Львівської обласної ради з проханням вжити відповідних заходів щодо припинення ганебної практики Державної казначейської служби України з управління бюджетом в ручному режимі та блокуванні витрат місцевої громади, не пропускаючи проплату коштів спеціального фонду міського бюджету на вирішення життєво-важливих проблем міста.

2. Секретарю ради Петрашу П. П. скерувати текст звернення у відповідні інстанції та організувати його оприлюднення у міській газеті «Вісник Розділля» та офіційному сайті Новороздільської міської ради.

3. Контроль за виконанням цього рішення покласти на міського голову Туза В. М.

 

МІСЬКИЙ ГОЛОВА                                В. М. ТУЗ

Додаток

до рішення міської ради

від 27 червня 2013 р. № 422

 

ЗВЕРНЕННЯ

до Верховної Ради України, Президента України, Кабінету Міністрів України, Генеральної прокуратури України, Державної казначейської служби України, Львівської обласної державної адміністрації, Львівської обласної ради,  щодо  обслуговування місцевого бюджету міста Новий Розділ  Управлінням Державної казначейської служби у Миколаївському районі Львівської області

Звернутись до Верховної Ради України, Президента України, Кабінету Міністрів України, Генеральної прокуратури України, Державної казначейської служби України, Львівської обласної державної адміністрації, Львівської обласної ради нас, депутатів міської ради міста Новий Розділ Львівської  області, спонукає глибока стурбованість ситуацією, що склалася в місті щодо обслуговування місцевого бюджету міста Новий Розділ Управлінням Державної казначейської служби у Миколаївському районі Львівської області.

Незважаючи на виконання бюджету міста за доходами спеціального фонду Управління Державної казначейської служби у Миколаївському районі Львівської області практично припинило фінансування бюджетних установ міста. Внаслідок цього на рахунках бюджетних установ станом на 25 червня поточного року не оплачено видатки за зареєстрованими фінансовими зобов’язаннями по спеціальному фонду.

В таких умовах склалася несприятлива ситуація щодо виконання міською радою повноважень, передбачених Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні».

Внаслідок затримки у проведенні касових розрахунків з постачальниками товарів, виконавцями робіт і послуг, не завершені роботи по ремонту доріг, капітальні видатки міської ради, бюджетних установ міста. 

Затримки та блокування у проведенні касових розрахунків призводять до зростання кредиторської заборгованості бюджетних установ та організацій, що створює підстави для застосування до їх керівників штрафних санкцій за невиконання фінансових зобов’язань та несвоєчасну сплату ПДВ,  виявлення  правоохоронними органів порушень Закону України «Про дорожній рух» з вимогами покарання «винних» працівників комунальних служб міста та акцій автомобілістів на знак протесту на незадовільний стан дорожнього покриття. У комунальних підприємствах міста, що здійснюють благоустрій міста за рахунок коштів міських цільових програм, виникає заборгованість із заробітної плати у працівників цих підприємств.  

Ситуація ускладнюється і тим, що, як наслідок такої політики казначейської служби,  з’явилася ще одна проблема – відмова потенційних підрядників укладати угоди з бюджетними установами міста, наперед знаючи, що оплату за свою роботу вони отримають у невизначений термін. Найгірше, що кошти, які передбачені на забезпечення безпечних умов експлуатації житлового фонду та дорожнього господарства не використовуються, що може завдати шкоди життю і здоров’ю мешканців міста, оскільки пов’язано із ремонтом аварійних ліфтів, аварійних  дахів, аварійних димо-вентиляційних шахт, аварійних автодоріг.

Управлінням Державної казначейської служби у Миколаївському районі Львівської області приймаються платіжні доручення, що тривалий час не оплачуються. Платіжні доручення діють протягом 30 календарних днів з дати їх виписки. За попередній період кошти проплачувалися казначейською службою, як правило, в останній день місячного терміну. В червні 2013 року ситуація ускладнилася і має місце прострочення місячного терміну без письмового пояснення причини.

Відповідно до Бюджетного кодексу України касове виконання державного та місцевих бюджетів, контроль за відповідністю платежів взятим зобов’язанням та бюджетним асигнуванням покладено на Державну казначейську службу України.

Отже, затримки або блокування у проведенні касових розрахунків місцевих бюджетів є грубим порушенням з боку Управління Державної казначейської служби у Миколаївському районі Львівської області як Конституції України, так і фінансової дисципліни.

Принцип самостійності бюджетів, закладений в основу бюджетної системи України, визначає, що жодний бюджет України не відповідає за зобов’язаннями іншого. Якщо кошти місцевого бюджету використовуються з іншою метою, ніж це встановлено бюджетом міста, це є нецільовим використанням коштів, що тягне за собою карну відповідальність.

Депутати Новороздільської міської ради звертаються з проханням припинити ганебну практику Державної казначейської служби України з управління бюджетом в ручному режимі та блокуванні витрат місцевої громади, не пропускаючи проплату коштів спеціального фонду міського бюджету на вирішення життєво-важливих проблем міста.

Подальші негативні наслідки такої діяльності для органів місцевого самоврядування та економіки держави можуть стати незворотніми, адже, як показує досвід розвинених країн, в умовах кризи лише вливання в державному секторі може оздоровити економіку. 

СЕКРЕТАР  РАДИ                               П. П. ПЕТРАШ
 
Наступна >
 
Top! Image Image Top!