www.mis.lviv.ua
Головна arrow Офіційно arrow Рішення Новороздільської МР XIV сесії VII ДС arrow Рішення № 259 від 20.01.2017р. - Про внесення змін до структури виконавчих
03.12.2020
 
 
Рішення № 259 від 20.01.2017р. - Про внесення змін до структури виконавчих Переглянути як PDF Надрукувати Надіслати електронною поштою
25.01.2017
Image

НОВОРОЗДІЛЬСЬКА МІСЬКА РАДА
  ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

РІШЕННЯ № 259

20.01.2017 року
Про внесення змін до структури виконавчих 
органів Новороздільської міської ради

Заслухавши пропозиції міського голови А.Р. Мелешка щодо внесення змін до  структури виконавчих органів Новороздільської міської ради, з метою підвищення ефективності роботи виконавчих органів,  відповідно до ст. 11, п. п. 5, 6 ч. 1 ст. 26, ст. 54 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, XIV сесія VІІ демократичного скликання Новороздільської міської ради 

ВИРІШИЛА:
1. Затвердити загальну чисельність працівників виконавчих органів Новороздільської міської ради згідно з Додатком  1  рішення Новороздільської міської ради від 15.05.2010 р. № 894 в кількості 90,00 штатних одиниць.  
2. Внести зміни до Додатку  «Про затвердження структури виконавчих органів  Новороздільської міської ради» із змінами рішенням Новороздільської  міської ради № 59 від 26.02.2016 року «Про створення відділу реєстрації Новороздільської міської ради», а саме:
2.1. У Відділі містобудування, архітектури та будівництва (3 шт. од.):
2.1.1. Вивести із структури відділу «головний спеціаліст – інспектор благоустрою» - 1 штатна одиниця;
2.1.2  Увести у структуру відділу «головний  спеціаліст  із земельних питань» - 1 штатна одиниця.
2.2. У  Відділі комунального майна та приватизації (5 шт. од.):
2.2.1. Вивести із структури відділу «головний спеціаліст»  - 1 штатна одиниця;
2.2.2. Вивести із структури відділу «спеціаліст 1 категорії»  - 1 штатна одиниця.
2.3. У  Відділі з питань надзвичайних ситуацій правоохоронної та оборонно-мобілізаційної роботи  (4 шт. од.):
2.3.1. Вивести із структури відділу «головний спеціаліст»  - 1 штатна одиниця.
2.4. У  Відділі економіки (2 шт. од.):
2.4.1. Назву відділу змінити на «Відділ економіки та інвестицій»;
2.4.2. Увести у структуру відділу «головний спеціаліст»  - 1 штатна одиниця.
2.5. У  Відділі реєстрації (4 шт. од.):
2.5.1. Увести у структуру відділу «головний спеціаліст»  - 1 штатна одиниця;
2.5.2. Назву посади: «державний реєстратор юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань» змінити словами: «державний реєстратор юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців».
3. Фінансовому управлінню міської ради (начальник Ричагівський І.І.) проводити фінансування витрат на утримання ради та її виконавчих органів згідно цього рішення.
4. Контроль за виконанням даного рішення покласти на міського голову Мелешка А.Р.
МІСЬКИЙ ГОЛОВА                                                      А.Р. МЕЛЕШКО
 
< Попередня   Наступна >
 
Top! Image Image Top!